REGLER & PRISER

Følgende regler gælder for arbejder, der indsendes til Creative Circle Award 2017.

Arbejderne skal have været indrykket i perioden 1. februar 2016 - 31. januar 2017.

Arbejderne skal være købt og betalt af en kunde.

Grundidéen skal være udført i DK og den kreativt ansvarlige skal være bosat i Danmark.

Evt. medier skal være betalt af kunden.

Arbejder, der markedsfører bureauet selv, kan ikke sendes ind.

Arbejder, som er produceret med henblik på offentliggørelse i udlandet, kan deltage, såfremt de er udført fra grunden af et dansk bureau.

I kategorien E04. DIRECTION gælder dog følgende særregel: Her skal instruktøren bag blot være dansk eller have været bosat i DK i 2016.

Følg venligst anvisninger omkring materialebrug og -formater, når du klargør dine arbejder til indsendelse. Du kan læse anvisningerne for hver enkelt kategori under kategoribeskrivelsen.

Vær ekstra omhyggelig med at give juryen den optimale oplevelse af dine arbejder.

Du kan ikke indsende serier, men du kan indikere den rækkefølge, du ønsker dine arbejder bedømt efter. Du skal blot anføre en prioriteret rækkefølge – brug f.eks. tal.

I alle indsendelsesformalia omtales skemaer, der skal udfyldes for hvert arbejde. Disse skemaer genereres fra www.creativecircle.dk i forbindelse med tilmelding af arbejder og kan printes derfra.

Creative Circle forbeholder sig retten til at offentliggøre indsendte arbejder online, ved præsentationen og i en eventuel årbog.

Send dit materiale og samleliste til:

Creative Circle
Borgergade 6, 2. sal
1300 København K

NB! Creative Circle påtager sig ikke ansvaret for at returnere indsendt materiale.

PRISER

Følgende priser gælder for arbejder, der indsendes til Creative Circle Award 2016.

Enkeltarbejder: 1950 kr. ex. moms

Kampagner (A11. INTEGRATED CAMPAIGNS): 4450 kr. ex. moms

Håndværkskategorier: 1250 kr. ex. moms (gælder også hvis du sender ind som en serie i E04. DIRECTION og E05. ART DIRECTION)

Young Creative Circle Award: 200 kr. pr. person ex. moms

NB! Ret til prisændringer forbeholdes

 

KATEGORIER

 

Advertising

Print

Outdoor

Posters, POS og Ambient

Film - Internet

Film - Cinema and TV

Radio

Events

Content Driven Campaigns

Social Driven Campaigns

PR Driven Campaigns

Integrated campaigns (kampagne kategori)

Branded Content

 

Digital

Digital driven campaigns

Corporate sites & apps

Commerce sites & apps

Product sites & apps

Informational sites & apps

Technology driven promo & activation

Digital products

Digital service & utilities

Digital brand experience

 

Design

Corporate identity

Small business identity

Rebrand identity

Corporate print

Product print

Editorial

Packaging/ Non Food

Packaging/ Food

Poster design

Type design

 

Crafts

Copywriting

Photography, stills

Direction

Art Direction

Illustration

Motion Graphics

User interface design (UI)

User experiemce design (UX)

Use of technology

 

Direct

Direct - Activation

Direct - Loyalty

Direct - Data Driven

Direct - Cross channel